KITA ADALAH KITA

Followers

Thursday, October 28, 2010

lamanya tak tulis....

Rupanya dah hampir 4 bulan aku tak tulis dalam blog aku ni, sibuk kot. Banyak perkara terjadi dalam 4 bulan ni ..susah nak cakap. Peristiwa yang tak dapat aku lupakan ialah semasa Peperiksaan PMR kat sekolah aku berjumpa dengan 2 orang kawan semasa di Tun Perak yang pernah menuduhku menghebohkan hl rumahtangganya..tiba-tiba kenangan lama datang menjelma terasa beru semalam peristiwa itu berlaku.

Selain dari itu, Cikgu Ahmad Zahari ditukarkan ke sekolah kerana kes yang melibatkan pelajar. Kesian juga kau tapi apa nak buat suka tak suka kena akur - kita sapa....

Pemergian ke China terpaksa ditanggukan kerana Su sudah hampir 8 bulan, kami akan eprgi bulan Mac ....tak sabar rasanya nak ke sana nak tengok dengan mata sendiri bagaiman rupanya China. Shang hai tunggu kedatangan ku
.

Bulan syawal ni juga aku berkesempatan bertemu dengan rakans ekolah yang dah lama tak jumpa terutama Tina, Leman, Rosnah, Norzani dan Mohd. Body masing2 dah kembang sana sini.

Aku, Nora dan Kak Liza pergi menghadiri majlis ruamh terbuka Kak Yam dan majlis perkahwinan Nadia. Big majlis kerana anak pertama kahwin.

No comments: